SEMPOI!

Hari seterusnya..

Di sebelah petang..

Sedang aku dengan Black asyik membelek skrin...

saudara kedeweh call henset Black..

"Black! aku nak cakap dengan aby...abyyyy...aku ada dekat depan sekolah L***k &*%#$.."

"tooot"

aku...

cepat2 amik kunci kere....hehe..moto

pi amik saudara kedeweh...

bla..bla..n bla..

kedeweh tak mai sorg dia mai sekali dengan abornd,,mat sunway,,shahrul,,pand,,

dok tak dok..

mai lagi tiga..

hanapi,,pa'din,,pak long,,

segsah makan maggi aku masak...

ha3

xpa2..
aku tak kesah..

makan laa..

bukan nya banyak pun..

huuu~..

kedeweh ada keja nak buat tu yang dia mai kat rmah...

jumapa aci dia..

kami yang len duduk nyembang..

RAJA kantoi..
yg paham....paham laa..

abehhh...

maleh nak tulih,,,
















*maaf terbitan kali ini dalam slang utare...*
mmg stiap kali cmni kot..ha3

0 comments:

hye all.

My photo
perilys., Malaysia
well,, im just simple n original.ha2 get to know me.comment me.ill sure be nice to you. ^__^

Sembang.Aku

Kawan.Aku