Assalamualaikum

Diriku masih tidak matang dalam pembikinan blog..

walaubagaimanapun..blog2 yang di update rakan2 telah

memberikan rangsangan positif kepada diriku ini..

akan aku cuba untuk memperluas pengalaman dan memperbaiki
kosa kataku.

agak susah untuk berbahasa baku haha*

tapi..
apa-apa sekalipun..
aku tetap akan
cari cara nak ubah blog ni..
mungkin..

dengan cara
1. guna ayat yg lebeh bagus dan menarik dan x jemu di baca (boleh ke)

2.guna gambar2 yang bersesuaian dan menarik

3.........................plot! reka plot..haha..maybe

ouh..

suma ni perlukan MASA!

INSYAALLAH...aku nak buat jugak blog ini setaraf dengan blog2 lain.
semangat je lebih ni =p


apa-apa pun..
credits to blog abg joe,mokhzani,ilman dan yang lain2..
yang telah secara tidak langsung..
menaikkan semangat seorang hamba ini
untuk lebih peka dengan blog.
terima kasih =)

0 comments:

hye all.

My photo
perilys., Malaysia
well,, im just simple n original.ha2 get to know me.comment me.ill sure be nice to you. ^__^

Sembang.Aku

Kawan.Aku